Vierailijoiden hyvityskäytäntö
Nämä ehdot säätelevät Winalistin vierailijoiden hyvityskäytäntöä ("Vierailijan hyvityskäytäntö") ja isännöitsijän velvoitteita, jotka liittyvät vierailijan hyvityskäytäntöön. Vierailijan hyvityskäytäntöä sovelletaan Winalist-palveluehtojen ("Winalistin ehdot") lisäksi. Vierailijan hyvityskäytäntö on saatavilla vierailijoille, jotka varaavat ja maksavat majoituksen Winalist-alustalla ja kohtaavat kokemusongelman (kuten on määritelty alla). Tämän Vierailijan hyvityskäytännön mukaiset Vierailijan oikeudet korvaavat isännän peruutusehdot.
Kaikilla isolla kirjoitetuilla sanoilla on niille Winalist-ehdoissa tai maksuehdoissa annettu merkitys, ellei tässä kävijän hyvityskäytännössä toisin määritellä.
Käyttämällä Winalist-alustaa isäntänä tai vierailijana osoitat, että olet lukenut ja ymmärtänyt tämän vierailijan hyvityskäytännön ja sitoudut noudattamaan sitä.
1. Kokemusongelma
"Kokemusongelma" tarkoittaa jotakin seuraavista:
(a) Isäntä peruuttaa varauksen vähän ennen suunniteltua oleskelupäivää tai ei anna Vierailijalle mahdollisuutta toteuttaa Kokemusta tai Tapahtumaa.
(b) Kokemuksen tai Tapahtuman kuvaus Listauksessa sisältää olennaisia epätarkkuuksia liittyen:
Asunnon koko (esim. makuuhuoneen, kylpyhuoneen, keittiön ja/tai muiden huoneiden lukumäärä ja koko),
siitä, että majoitusvaraus koskee koko majoitusta, yhden hengen huonetta tai yhteistä huonetta tai jos majoituksessa on varauksen keston aikana toinen henkilö, isäntä mukaan lukien,
Mainoksessa mainittuja laitteita tai tiloja ei ole toimitettu tai ne eivät toimi, kuten terassi, uima-allas, kylpylä, kylpyhuone (wc/suihku/amme), keittiö (tiskiallas/liesi/jääkaappi tai muu iso laite) , sähkö ja lämmitys tai ilmastointi, tai
missä majoitus sijaitsee (läheisyys).
(c) Matkailijan varaaman oleskelun alkaessa majoituspaikka: (i) ei ole yleisesti puhdas eikä siinä ole yleisesti ottaen hyviä hygieniaoloja, (ii) muodostaa vaaran terveydelle tai turvallisuudelle, joka kohtuudella todennäköisesti vaikuttaa haitallisesti Vieraan Airbnb:n näkemyksen mukaan majoittuminen majoitukseen, (iii) ei tarjoa vieraalle puhtaita vuodevaatteita ja pyyhkeitä tai (iv) saavutetaan tuholaisten tai lemmikkieläinten läsnäololla, joita ei mainita Ilmoituksessa.
2. Vierailijan hyvityskäytäntö
Jos kohtaat Vierailijana Ongelman, sitoudumme oman harkintamme mukaan joko hyvittämään sinulle Winalist-alustalla maksamasi summan ("Kokonaiskustannukset") havaitun kokemusongelman luonteesta riippuen. tai (ii) käyttää kohtuullisia ponnisteluja löytääkseen sinulle vaihtoehtoisen majoituksen, joka on verrattavissa alkuperäisessä varauksessasi kuvattuun majoituspaikkaan koon, huoneiden, mukavuuksien ja laadun suhteen kaikille varauksesi jäljellä oleville öille. Kaikki Winalistin tekemät Vierailijan hyvityskäytäntöä koskevat päätökset, mukaan lukien hyvityksen suuruus ja tarjotut vaihtoehtoiset majoituspaikat, jätetään Winalistin harkinnan varaan, ja ne ovat lopullisia ja sitovia vierailijoita ja isäntiä.
3. Kokemusongelmaa koskevan vaatimuksen jättämisen vaatimukset
Jotta voit lähettää hakemuksen kokemusongelmasta ja saada varaukseesi liittyviä etuja, sinun on täytettävä kaikki seuraavista ehdoista:
(a) sinun on oltava majoituksen varannut Vierailija;
(b) Sinun tulee ilmoittaa meille Elämysongelmasta kirjallisesti tai puhelimitse ja toimittaa meille majoitusta koskevat tiedot (mukaan lukien valokuvat tai muut todisteet) sekä kertoa Kokemusongelman olosuhteet viimeistään 24 tunnin kuluessa oleskelusi alkamisesta. , tai jos sen jälkeen, (ii) sen jälkeen, kun tulet tietoiseksi kokemusongelmasta, ja sinun on vastattava kaikkiin pyyntöihimme, jotka koskevat lisätietoa tai yhteistyötä kokemusongelman suhteen. "Kyseessä oleva kokemus;
(c) et ole saattanut suoraan tai epäsuorasti aiheuttaa Kokemusongelmaa (toimillasi, laiminlyönneilläsi tai huolimattomuudellasi); ja
(d) ellei Winalist ole kertonut sinulle Kokemusongelman korjaamattomuudesta, sinun on täytynyt ryhtyä kaikkiin tarvittaviin toimiin kokemusongelman olosuhteiden korjaamiseksi isännöitsijän kanssa ennen kuin esität kokemusongelmaa koskevan vaatimuksen. Kokea.
4. Vähimmäislaatuvaatimukset, isäntävastuut ja vieraiden hyvitykset
4.1 Jos olet isäntä, sinun vastuullasi on varmistaa, että Winalist-alustalla tarjoamasi Majoitukset täyttävät pääsyn, listauksen tarkkuuden, turvallisuuden ja puhtauden vähimmäislaatuvaatimukset eivätkä aiheuta majoitusongelmia vierailijoille. Vierailijan Majoituksen aikana majoittajien on asetettava itsensä saataville tai heillä on oltava käytettävissä kolmas osapuoli yrittääkseen ratkaista vierailijoilla mahdollisesti olevat ongelmat hyvässä uskossa.
4.2 Jos olet isäntä ja jos Winalist huomaa, että vierailija on kohdannut kokemusongelman tarjoamasi majoituksen yhteydessä ja (ii) Winalist korvaa Vierailijalle (hänen kokonaiskustannuksiin asti) tai tarjoaa sille toisen isännöinnin, suostut palauttamaan Winalistille Winalistin maksaman summan 30 päivän kuluessa Winalistin pyynnöstä. Jos Vierailija siirretään toiseen majoituspaikkaan, sitoudut myös korvaamaan Winalistille kohtuulliset lisäkustannukset, joita Winalistille aiheutuu vierailijan siirtämisestä. Valtuutat Winalist Paymentsin keräämään minkä tahansa Winalistille erääntyvän summan vähentämällä Maksuasi tai millä tahansa muulla maksuehdoissa valtuutetulla tavalla.
4.3 Isäntänä ymmärrät, että vierailijoiden tämän hyvityskäytännön mukaiset oikeudet korvaavat omat peruutusehtosi. Jos kiistät Kokemusongelman, voit ilmoittaa siitä meille kirjallisesti tai puhelimitse ja toimittaa meille tietoja (mukaan lukien valokuvat tai muut todisteet), jotka kiistääksesi Kokemusongelmaa koskevat väitteet edellyttäen, että olet tehnyt kohtuullisia ponnisteluja. , hyvässä uskossa, korjata Elämysongelma vierailijan kanssa ennen kuin kiistää Kokemusongelmaan liittyvä vaatimus.
5. Yleiset määräykset
5.1 Ei luovutusta/Ei vakuutusta. Tämä Vierailijan hyvityspolitiikka ei ole vakuutustarjous, vakuutus tai vakuutussopimus, se ei korvaa mitään vakuutusta, jonka Vierailija on ottanut tai mahdollisesti ottaa, eikä Vierailija ole maksanut mitään bonusta Vierailijan yhteydessä. Palautusoikeus. Et voi luovuttaa tämän vierailijan hyvityskäytännön mukaisia etuja.
5.2 Muuttaminen tai lopettaminen. Winalist pidättää oikeuden muuttaa tai irtisanoa tätä Vierailijan hyvityskäytäntöä milloin tahansa oman harkintansa mukaan. Jos Winalist muuttaa tätä Vierailijan hyvityskäytäntöä, tällainen muutos julkaistaan Winalist-alustalla tai ilmoitetaan sinulle, ja Winalist jatkaa kaikkien ennen muutoksen voimaantulopäivää tehtyjen hosting-ongelmiin liittyvien vaatimusten käsittelyä.
5.3 Koko sopimus. Tämä vierailijan hyvityskäytäntö edustaa koko ja ainoaa Winalistin ja sinun välistä Kävijän hyvityskäytäntöä koskevaa sopimusta ja korvaa kaikki aiemmat suulliset tai kirjalliset sitoumukset tai sopimukset Winalistin ja sinun välillä, jotka koskevat Vieraiden hyvityskäytäntöä. Vierailijat.
6. Ota yhteyttä Winalistiin. Jos sinulla on kysyttävää vierailijan hyvityskäytännöstä, lähetä meille sähköpostia.